31/10/10

Les Melezes Apartaments (Mont-Louis)

Estada nit del 29 al 30 d'octubre de 2010 (Reservat a través de booking.)
 Situat a Les Cabanasses, a tocar de l'antiga ciutat fortificada de Mont-Louis. Es triguen 2 hores i mitja per arribar des de Mataró. Es pot anar pel túnel del Cadí o per Vic-Ripoll, nosaltres vam fer la segona opció, Granollers-Vic-Ripoll-Ribes-Toses-Molina-Puigcerdà, Bourg-Madamme, i direcció Perpignan (N-116) fins arribar al Col de Perche, just allà, a peu de carretera a mà dreta, hi ha Les Melézes, un edifici blanc de tres pisos. Veure-ho a GoogleMaps aquí
Web: Web de Les Melezes
Preu: 55 euros apartament de dues habitacions (llit doble i sofà-llit). Cal afegir llençols (4€/p) i tovalloles (3€/p) si no t'ho vols dur de casa. També hi havia estudi per 2 persones per 35 euros, per 3 a 46 euros, i fins i tot un apartament per 8 persones. L'esmorzar val 6'80... suc, cafè, un catxopà i un croissant... jo crec que no val al pena.

L'hotel està molt ben situat per visitar la zona, ja que es triguen unes 20 minuts fins al llac de Bulloses, punt de sortida de la ruta dels llacs i pujada al Carlit, a tocar de Mont-Louis, ciutat fortificada que em vaig quedar amb les ganes de visitar, i enmig de la Cerdanya francesa, bella de per sí.

L'apartament està molt net i ben equipat, amb una cuina prou pràctica i que funcionava bé, un lavabo net i molt decent, i el llit de l'habitació còmode i bé. El sofà llit molt justet per dues persones, és suportable passar-hi com a màxim un parell de nits... més no.

L'hotel també disposa de restaurant, però no el vam tastar, només vam fer l'esmorzar... que pel preu no val la pena, però clar, si no coneixes la zona i no tens temps per anar a buscar lloc, doncs és una bona opció.

Per fer el que vam fer, jo crec que és perfecte: punt de sortida d'una excursió cap a Carlit, Bulloses, Les Angles, Font Romeu... segur que en època d'esquí és molt més car.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Pues a mi este apartamento no me ha gustado nada. De hecho Hha sido realmente la peor experiencia que he tenido viajando. Reservamos para un fin de semana. Llegamos el viernes a las 21 (indicaba que la recepción estaba abierta hasta las 22h.). Sölo llegar todo nos dio muy mala espina. La casa está en medio de la carretera sin casi nada alrededor, y realmente resulta muy poco acogedor ya por fuera. Entramos y la impresión fue todavía peor. Luces horribles, todo muy antiguo y un horrible olor a queso ya que hacen fondues cada dos por tres. De entrada ya nos hicieron pagar por las toallas y las sábanas (empezaba ya a no salir tan barato). Fuimos a la habitación y aquello era un cuchitril enanísimo. No teníamos sitio ni para poner las maletas. La cama doble tenía una litera encima, las puertas abiertas chocaban entre sí y el lavabo es un prefabricado de estos de plástico tipo avión. Nos ponemos a buscar el mando de la tele, y no estaba. Voy a encender una lámpara y no tenía bombilla. Total que bajo a decírselo al hombre que lo lleva, y me dice que si no hay mando no es su problema, que no tiene más. Le digo que me parece increible que me diga eso, y de la bombilla me dice que en un rato nos sube una. Al cabo de una hora no había subido nadie. Bajo de nuevo, me lo encuentro cenando, y cuando le digo disculpe no ha subido nadie, se me pone a CHILLAR que si le da igual mi problema, que es insignifcante y que él ya no está de servicio, continúa gritándome que me vaya mientras su mujer intena calmarlo. Le contesté que no quería saber nada más de él durante el fin de semana, y que porqué ya era tarde para encontrar otra cosa que si no me iría en el acto.Me manda fuera gritando y ahí quedó la cosa. Por tanto, no solo no recomiendo este sitio si no que os alerto que es lo peor donde haya estado nunca, en todos los sentidos, pero sobre todo en las instalaciones y en el trato.

Dani Gadea ha dit...

Gracias por tu comentario!
Realmente es muy fuerte esto que explicas. Nosotros estuvimos una sola noche, con el concepto de dormir barato para hacer la excursión al dia siguiente. Y nada más. Yo tampoco estaria más de una noche en ese lugar...